18 March 2013

sakit....

rasa sakit...
sakit teramat sangat....
seperti sakit yang pernah ku alami sebelum ini...

sakit semuanya..
rasa sakit ini langsung tak boleh dibendung lagi...
sakit nya seperti putus cinta...
seperti dahulu ....
walaupun tak berkasih ...
sakit ini datang kembali....

aku lupa....
aku hanya penanti yang keseorangan...
yang mengimpikan sesuatu bukan untukku....

aku lupa semua itu....
hingga aku mengalami rasa sakit itu kembali....
sakit yang teramat sangat....

bagaimana untuk aku membuang rasa itu...
ya allah...
kau duga aku lagi...
aku hambamu yang lemah...
aku tak mampu hadapi untuk kali ini...
aku tak mampu hadapi rasa sakit ini....

sakit yang aku pendam keseorangan....
yang tak pernah ku luahkan kepada sesiapa....
sakit itu yang menhantui ku....

ku mohon pada mu ya allah...
kau temukanlah jodohku yang sebetulnya...
aku tak ingin merasai kesakitan ini lagi...
aku mohon...




No comments: