28 September 2011

bermula kesibukan...

dah lama ika tak lukis..rasa dalamm sebulan je pun but tangan rasa keras jer..
xper..ni permulaan di semester akhir ini..
berusaha untuk mencapai yang terbaik!!!!
chayok zulaikha!!>
ok..ika kene wat lukisan pelan landskap yang telah lupa akibat otak ini sudahpun berkarat..
so skang untuk mencuci segala karat itu..hahhaa..
rasa sonok lak bila dah start melukis..
mula la si ika ni dok merapu..
senag jer..just melukis pelbagai pokok menggunakan teknik landskap..
ika jadi arkitek sekejap..:)

27 September 2011

hari yang membuatkan ika sesak dada.....
semalam xtido 1 hari memikirkan projek akhir ..
ntah bila tajuk atau isu ika akan diterima..
hope dis week oklah kan...

otak dikorek2 untuk membuahkan 1 isu yang mungkin akan jadi gempak..
cabaran tue hingga every day rasa nak pecah kepala nie..
eeeeeeeeeeeeee...but senyum jer..:)
hahaha...

sejujurnya...

sejujurnya yang tulus dari hati ika......
erm mcm mana nak luah pun xtau..
yang pasti ika benci melihat kebahagiannya...
agak keras ayat disitu tapi xpelah....

so apa yer nak wat..
ika doakan kbahagianmu dari jauh
walau di hati rasa terguris dengan apa yang terjadi...
walau dia x mengingati ika..
walau dia telah mungkir janji...
walau dia telah sakitkan ati ini...
hmmmmm..
masih lagi ika merinduinye..
gila..
kenapa cinta begini???
kenapa susah melupakan orang yang wat kita terseksa....
kenapa sakit melihat dia bahagia..
kenapa .....

satu hari ika tunggu jawapannyer...
itu janji Allah pada hambanya..
setiap apa berlaku ada hikmahnyer..



~assalamualaikum~

08 September 2011

pertandingan mural PLUS

OK..ini cerita ika di SMK KULIM..
selama 3 bulan ika disana..
tugasan telah diberi dan salah satunya ialah menghasilkan mural bersama murid2 untuk
pertanding MURAL anjuran PLUS n NIPPON PAINT..

ini hasilnya..




BERAYA di rumah CT

beraya di rumah kawan lak kan..
:)


BEraya DI rumah AYAH

sampai je tg malim..keesokan saya,mak n adik2 g ke rumah ayah..
:)








:)...

bersuka RIA di taman PERMAINAN

hari2 yang xtau nak buat apa..
sambil membeli burger di bawah taman tun sardon 2..
kita g ke taman permainan..
yehhaaaaaaa...
mcm budak2 dah pun..











HAri INI Hari RAYA + MERDEKA..


saya namakan tahun ni sebagai MERDEKARAYA...
agak bes bunyinyer..
dengan itu semangat adalah penting ok..hahaha
MERDEKA!MERDEKA! dan nak duit raya gak nyerrrrrrrrrr...

tema baju tahun ni merah itam yang setelah lamanya merancang but mesti takkan menjadi..
tapi tahun nie tanpa dirancang semua nyer merah..okay see the pic ok..:)



raya datang lagi...







ini adik saya yang bongsu..zuwaidah...




keluarga ika yang  sentiasa diingatan..



bangga saya jadi rakyat MALAYSIA...chewah...


~assalamualaikum~


aktiviti malam RAYA


SAYA tidak membuat ketupat..
SAYA tidak pun mengemas rumah..
SAYA juga tidak membuat rendang or kuah kacang..

malam raya SAYA adalah mencari kamera okay..hahahha...




adik n mak ika...test kamera baru..lalla


~assalamualaikum~