18 February 2013

ke sana dan ke sini...


Assalamualaikum...

hari yang menyibukkan..
urus ini...
urus itu..
otak pun serabut..

kononnya nak siapkan semua urusan dalam 1 hari..
makanya dari pagi smpai petang menyibukkan diri..
siap2 kan diri...
hari ini lain skit sebab ika pakai tudung bawall....
motif sangat kan..
nak cerita punyalah lama xpakai tudung bawal...
macam pelik pun ada...
janggal lak..
hentam jelah..
hihihi..

ika pergi upsi..
pergi pejabat pos..
pergi pekan...
semua gara-gara temuduga...

lepas balik jer...
tetiba ada benda lagi kene pergi pos laju..
arghhh..
telefon teksi semua nya tak boleh...
huhuhu..
nasib2..
selamat ada pokcik sorang ni ..
kawan ika..
segan nak mintak tolong tapi tebalkan muka yer..
weeeee...
temi kasih ...jasamu sgt dikenang...


alhamdulillah target hari ini dapat dilaksana dengan jayanya..
esok ada misi lain pula..

ok tata tutu titi


~Assalamualaikum~



No comments: